Зроби собі закладку!

/ Слідкуйте за нами: ВКYouTubeFacebookTwitterGoogle+

Пані Стефа про "щасливий" тернопільський шнурок


А тут (не має відношення до фото) моя коліжанка Іра М жила. Вони самі поляки були. Її батько поїхав, а мама померла. Була у мене тьотка, яку за руских злапали за незаконну торгівлю (спекуляцію) дріжджами. Вона любила мущину, який повісився. Її дочку звали Марійкою, а той чоловік робив машиністом на поїзді. Так от…вона лишила собі той шнурок. Люди кажуть, що то «щаслива» річ. Я тоді ще була мала і ми часто ходили на танці в депо. Шоб далеко не йти додому, то в тої тітки ночували з Ірою. І от в 12 годині ночі..чую, що хтось ходить по хаті. «Весела» була ніч.. Після того моя мама запитувала про те, як мені спалося. Вона знала про те, що відбувається в тому домі. Коли та жінка уже помирала, то хотіла віддати людям той шнурок, а його ніхто не брав… Навіть дочка не взяла. Так вона з ним і померла..  Ви запитаєте..нащо їй то було?! Вона мала «щастя». Він (самогубець) їй все помагав і ніхто її не чіпав.