Зроби собі закладку!

/ Слідкуйте за нами: ВКYouTubeFacebookTwitterGoogle+

Пан Богдан про неіснуючий хутір Заболоття та родину (Тернопілля, Гусятинщина) / Вісім частин історії мого життя


Я на половину Галичанин, а на половину "дикий", бо корені тягнуться до заходу, де гори підпирають небо. Сильно жалію, що..свого часу..не записав іншого дідуся.. тепер виправляюся. Ця історія стосується моєї Галицької гілки і могла би бути цІлком лЬокальною...якби не відображала настрОї та побут місцевих людей. Ці спогади дають відповідь на чималу кількість запитання про те, хто ми, чому переживаємо такі смурні часи і чому Галичанин всіма фібрами своєї душі не сприймає совітів. Мій дідусь, на моє прохання, записав стислу історію свого життя і переказав на відео..шоб колись то все лишилося нащадкам. Посеред домашнього є кілька колоритних розповідей про австрійські, польській та інші часи. Жилося складно, але всі ці труднощі сформували залізобетонний характер..який в значній мірі передався і мені. Лишилося..весною поїхати на хутів Заболоття і побачити то все на власні очі.